torsdag 22 juli 2010

Neverending story

Avverkningsanmälningarna fortsätter ramla in. Inga B har en egen hög att beta av uppe hos sig på kontoret i Hudik. Här i Gävle har vi just nu följande skogsärenden att jobba med:

Avverkning på tjärdalar, Hagsta, Gävle kommun
Dito på fäbodlämning, Säljemar, Gävle kn
Dito på eventuella fångstgropar, Trönbyn, Söderhamns kn
Ny skogsbilväg på Mörtsjö, Bollnäs kn
Avverkning på trakt med fångstgropar, Häggesta, Bollnäs kn
Dito å fångstgropssystem, Flästa, Bollnäs kn
Dito vid tjärdal, Rostmuren, Ockelbo kn.

Bara att boka bil, fylla kaffetermosen och åka ut!

1 kommentar:

  1. FUnderade kring vilka intressanta ämnen jag skulle surfa omkring på inatt.

    Började med Virus - som sedan pekade mig i riktning mot utomjordisk intelligens - som pekade mig mot Nasa och deras, väldigt intressanta, Marslandning - som pekade mig mot marsAsteroider - där ev. tecken på utomjordiskt liv påvisats - som - vetefanhur - pekade mig mot fångstgropar, något jag aldrig hört talas om tidigare, men som blev väldigt intressant - och, ja..här är man nu :-)

    SvaraRadera